Kameleoniada

środa, 19 stycznia 2011

Myśliwski karnawał

Zapewne zabrzmi to trochę nieprawdopodobnie, ale po raz pierwszy w życiu wybrałam się na zabawę karnawałową.
Imprezę zorganizowało Koło Łowieckie. Podobno jest to coroczny rytuał, o którym krążą już legendy:-) Nie jestem zwolenniczka tego typu rozrywek, ale kieruję się zasadą, że wszystkiego należy spróbować.

Najfajniejsze było to, że można było posmakować dziczyzny.
Klimat myśliwski: wystrój, mundury...
Zdecydowanie nie była to impreza dla abstynentów:-)

Muzyka niekoniecznie trafiała w mój gust. Innym zupełnie nie przeszkadzała. W końcu i mi przestało...
Zespół.
Kawę podano w szklankach, co spotkało się z moim szczerym zaskoczeniem. Miałam wrażenie, że czas się cofnął:-)
Sceny pilnowały wypchane futrzaki.

Uczestnicy niezmordowanie szaleli na parkiecie.
Orkiestra od czasu do czasu zmieniała image.
Może jeszcze kiedyś się wybiorę:-)

6 komentarzy:

  1. a co smakowalo Ci najbardziej.
    Ja lubie dziczyzne i ciesze sie ze w Kanadzie jest wiele miejsc, ktore hoduja rozne gatunki niezadomowionych zwierzat. Choc z drugiej strony czy to wtedy dziczyzna?
    Moje ulubione zdjecie to to z kurtka mysliwska odstawiona na krzeslo i parkietem. Ostatnio bardzo lubie ruch na fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie wszystko było pyszne - oczywiście to czego dałam radę spróbować, bo jedzenia było mnóstwo. Była super szynka, boczek, kiełbasa z dzika...
    Ja również lubię to zdjęcie z kurtką, ale także to z wódeczką i (jak się dobrze przyjrzeć) śpiewnikiem myśliwskim.
    Oglądałam Twoje zdjęcia z Zakopanego - super!!! Ja tam chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzika jeszcze nigdy nie jadlam! Musi byc pyszny!
    A bylas kiedys w Zakopanem? Pytam, bo znam wiele osob, ktore nigdy w Znem nie byly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam jako mała dziewczynka, jeszcze w podstawówce. Dlatego chciałabym bardzo pojechać, bo niewiele już pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  5. acha, rozumiem!
    To polecam wyjazd poza sezonem. Bo w sezonie to kota mozna dostac, choc tylko na jednej ulicy- Krupowkach.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)