Kameleoniada

środa, 2 marca 2011

Zimowym spacerkiem


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubie prostote pierwszego zdjecia.
    A nie za zimno bylo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto! Pogoda była rewelacyjna ok.-1'C.
    Od tych Państwa z pierwszego zdjęcia zaczęło się "podglądanie" spacerowiczów. Kiedy robiłam zdjęcie, oni podeszli i Pan zażartował, że może ich sfotografuje? "Mówisz i masz" jak mawiał jeden z moich kolegów:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I zrobilas im portret?
    Pokazesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Portretu niestety nie zrobiłam (okropnie żałuje), ponieważ ta prośba była rzucona "tak w przelocie". Zaśmialiśmy się do siebie, a oni nie przystanęli. Za późno zareagowałam, bo pan mnie zaskoczył i speszył. Więc zdjęca mam tylko dwa i bardziej udane jest to powyżej:-]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimę to ja bym chciała oglądać już tylko na obrazkach! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Za długo coś mi w tym roku zima trwa.
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)