Kameleoniada

czwartek, 21 kwietnia 2011

Uwielbiam morskie pejzaże

Co prawda nigdy nie byłam fanką wylegiwania się na plaży, ale ciągnie mnie do morskich klimatów. Jest coś magnetyzującego w dużych zbiornikach wodnych i w otwartych przestrzeniach nad nimi. 
W Clevedon  (UK) wzdłuż deptaku nad kanałem, można odpocząć na ławeczkach i podziwiać widoki.  Na tabliczkach przytwierdzonych do owych  ławeczek zamieszczone są dedykacje. Jest to niezwykle wzruszające i trochę mistyczne przeżycie. Jakby duchy tych ludzi, którym dedykowane są ławeczki, siedziały obok nas.

5 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje morskie pejzaże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubie ten spokój który wówczas panuje. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obrazy jakby nie z tej ziemi:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez sie pod tym podpisze- chyba wole morskie krajobrazy niz gorskie.Z racji miejsca urodzenia morze jest bardziej egzotyczne.
    Ale wylegiwac na plazy tez lubie!

    OdpowiedzUsuń
  5. thankd for your lovely comment! i like your pictures! Happy Easter! Anja

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)