Kameleoniada

niedziela, 29 maja 2011

Spóźniony Dzień Matki (The late Mother's Day)

Planowałam tego posta na 26-go maja, ale...
Mam spory problem z fotografowaniem ludzi. Przyjaciółka Sąsiadka poradziła mi "trenować" na dzieciach, a ponieważ dzieci ściśle wiążą się z matkami (w różnym tego zwrotu znaczeniu), oto są - niektóre mamy z mojego otoczenia:-)

Ponieważ nie mam zgody na publikacje, więc musiałam nieco "zamaskować" twarze.

Ale przecież świat nie kończy się na mamach. Tato też może być wielofunkcyjny;-)

4 komentarze:

  1. Bardzo dobra rada.
    Mysle ze w PL sa podobne przepisy jak w Kanadzie- mozesz fotografowac obcych ludzi bez ich zgody, poblikowac zdjecia (lacznie z prasa). Za jednym wyjatkiem- kampanii reklamowych.
    Sproboj sie dowiedziec wiecej na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Podobają mi się Twoje zdjęcia, wybrałaś też piękny temat...

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great shots on the mother and child theme!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)