Kameleoniada

piątek, 19 sierpnia 2011

Spacer w chmurach

Po Błędnych Skałach czuliśmy niedosyt i jeszcze tego samego dnia wyruszyliśmy na Szczeliniec. Choć goniły nas czarne chmury i czas, na szczyt dotarliśmy nadspodziewanie sprawnie. Niestety, wędrówce po labiryncie skalnym towarzyszyła gęsta mgła i nie mogliśmy podziwiać pięknej panoramy z tarasów widokowych:-( W końcowym etapie wędrówki spacerowaliśmy w chmurach, z czego Junior miał najwięcej radości:-)



Dwie ostatnie fotki zrobiłam moją nokią. Myślę, że dała radę:-)

3 komentarze:

  1. Też muszę odkopać fotki ze Szczelińca. Tam akurat nam pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsze w naszym kraju jest to, że mamy góry, morze, jeziora. Wszystko na wyciągnięcie ręki.
    Byłam w Szczelińcu. Lubię góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ta panorama!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)