Kameleoniada

niedziela, 4 września 2011

By by holiday:-(

Jeszcze nie zdążyłam się z Wami porządnie podzielić wakacyjnymi wspomnieniami, a tu nadszedł 1 września. Nowa "placówka edukacyjna", nowe obowiązki...





Zapomniałam już o apelach, przemówieniach i sztandarach.

Dzieciaczki tuptały równym szeregiem...

Cierpliwie słuchały.

Rodzice dzielnie rejestrowali przebieg uroczystości.

Po czym wszyscy (zwartym szeregiem|) rozeszli się do klas.

Pytania, wskazówki, formalności...

Ta dekoracja, na pozór pogodna, lekko mnie przygnębiała.

4 komentarze:

  1. No moja droga to się zaczęło na dobre.
    Pięknie, że dzieci zostały powitane dekoracjami, uroczystościami i niech ta pogoda i kolory zostaną w szkole i nauczycielach do końca szkolnego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę z powrotu do normaloności:) Choć pewnie zatęsknię za wakcjami już wkrótce.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)