Kameleoniada

wtorek, 20 września 2011

Wrrrrm, wrrrrm...

"Polscy kierowcy z dużą radością powrócili po dłuższej przerwie na Tor "Poznań". Po rundach rozegranych na Słowacji i Węgrzech, prawie stu zawodników wzięło udział w dwudniowych zawodach na obiekcie w stolicy Wielkopolski." (więcej znajdziecie tutaj)
Junior zachwycony! Ja po raz pierwszy miałam okazję oglądać tego typu zawody prosto z trybuny:-) Ciekawe doświadczenie dla laika, który niewiele rozumie z tego co ogląda;-) Tak czy owak popstrykałam sobie.

















4 komentarze:

  1. The photos are really nice, i like them =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla chłopaków rozrywka w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty? Jak sie bawilas? Bo mnie malzon raz zaciagnal i nudzilam sie jak mops.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sergio: Thank you:-)

    Paranoidzie: Panowie zadowoleni bez dwóch zdań!

    Marto: No cóż:-) Nie było najgorzej, bo nowe jest zawsze ciekawe, ale szału nie było.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)