Kameleoniada

wtorek, 6 grudnia 2011

Not about us

A
little piece of something
Falling gently down down down
No one understands you like I do

I'd rather be beside you
Everything we know so well
Tell me what you feel now
Show me what you think of it

It's not about us anymore
It's all about the reasons
That we think we're fighting for
It's not about hate
It's not about pain we always feel
I know we have our problems
But we're not the only ones
It's not about you, it's not about me
It's not about anger
It's more about the loneliness we feel...
***

Jak to dobrze, że Ray Wilson nie zadomowił się w Genesis, że zakochał się w polskiej dziewczynie i mieszka w Poznaniu:-) Jak fajnie, że przyjaźni się z Alim Fergusonem i tworzą tak niesamowitą muzykę:-)













Ubiegłoroczny koncert w Poznaniu - przegapiłam:-(  ale mam album:-)
Relacji z piątkowego występu na YT niestety nie znalazłam.















3 komentarze:

  1. Oglądam i słucham i jestem pod wrażeniem zdjęć:) BRAWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jego głos - taki ciepły i zarazem charyzmatyczny :-)
    Zakochał się w Polce - Polki rządzą w takim razie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paranoid: Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć (dlatego jest ich tak dużo:-)). Siedziałam/stałam w pierwszym rzędzie, a oświetlenie było super!
    Dag: Ja bardzo lubię jego głos. Wiele wykonań z Genesis, które pierwotnie nie były jego, bardziej mi się spodobało:-) poza tym taki z niego typowy facet. Nie przesłodzony metro-seksualista, ale facet. Pełen uroku z resztą - można pozazdrościć jego dziewczynie;-) Polki górą!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)