Kameleoniada

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Przynależność

"...Na hotelowym dziedzińcu odbywa się wesele. Okrzyki, sprośne toasty, rozczochrana panna młoda pogłębia stan mojego ducha. Normalnie napawałabym się obserwowaniem tego wesela prawie niewidoczna w oknie, ale dziś wieczorem przecież jestem dla nich nikim. Oni przynależą tutaj, a ja to wyrwany korzonek.
Orkiestra po przerwie gra znowu, dwie małe dziewczynki w jednobarwnych sukienkach z falbankami zaczynają tańczyć. Mogłabym być Bóg wie gdzie na tej planecie, albo poza tą planetą a one by tańczyły. Bez względu na to czy jestem czy mnie nie ma..."

Frances Mayes "Bella Toskania"










24 komentarze:

  1. Zdjęcia ze słońcem w bramce i mężczyzną na rowerze - rewelacyjnie uchwycone :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te z rowerzystą i z bramką:-) Dzięki!

      Usuń
  2. Pięknie mi się patrzyło razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam ponownie:-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jesienny. Jakoś na zimowy nie mogę się wybrać - z powodu temperatury -of course:-)

      Usuń
  4. Drugie zdjęcie cudne!
    Rozumiem, że to nie słońce Toskanii :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie Toskania:-( Ale nigdy nie wiadomo, może za jakiś czas się pojawi:-)

      Usuń
  5. These photos are very nice, i like the second photo best =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. It's nice to hear it:-)

      Usuń
  6. A ja jestem fanka drzew! To ostatnie- takie bardzo polskie krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drzewa kojarzą mi się z ryciną:-) I rzeczywiście są bardzo polskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie! Genialne! Słowo daję, że to słońce razi nawet ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Nie po oczach, nie po oczach!;-)

      Usuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)