Kameleoniada

piątek, 6 stycznia 2012

Łyżwowisko















15 komentarzy:

  1. Nie umiem jeździć na łyżwach, no może prawie. Mam chyba uraz z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś próbowałam jeździć na łyżwach ale ciężko idzie:)))

    Nie ważna za oknem pogoda
    Nieważna własna wygoda
    Czasu szkoda na żale
    Że szczęście nie trwa stale
    Ważne jest ciepłe spojrzenie
    Co dusi każde zmartwienie
    Ważne jest czułe słowo
    By radość przywrócić na nowo

    Mnie się marzy wiosna
    a tu zimno,deszczowo po prostu
    nijako,jak tu mieć dobry humor?
    Pozdrawiam milutko

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lodowisko...teraz lyzwy zamienilam na rolki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna zima na tych zdjęciach... i łyżwiarki piękne..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie byłam na łyżwach, a bardzo to lubiłam :-) Jedna z fajniejszych rzeczy w zimie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, rewelacyjne wręcz zdjęcia.
    To na Malcie?
    Dziewczyny nie chcą się wybrać na łyżwy :-(
    Narty i narty i nic innego nie słychać, ale my z W jeździmy to i się wybierzemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jar of cherry jam: Ja tez nie umiem i mam uraz, ale chciałbym, żeby Junior go nie miał;-)

    Agatka: Wiem coś o tym:-)

    Schokolade: Zazdroszczę!

    Margo: Po raz pierwszy tej zimy porządnie zmarzłam:-)

    Dag: Mam nadzieję, że mnie też w końcu łyżwy zaczną cieszyć.

    Polala: Dziękuję za miły komplemencik:-)
    Junior też stracił zapał jak zaczął lądować na pupie:-) Mam nadzieję, że jeszcze spróbuje.
    My byliśmy nie na Malcie, ale w Suchym Lesie. Polecam - bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Bogdance ponoć jest fajnie i tak blisko nas:)
    Już chciałam pytać, czy jeździłaś, ale zdążyłaś się wypowiedzieć. Ja bym chciała spróbować, ale wiesz jaka lotna jestem w te klocki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam traumę z przedszkola jeśli chodzi o jazdę na łyżwach. Podziwiam tych co jeżdżą. A Synkowi się podobało?

    OdpowiedzUsuń
  10. Paranoid android: Na Bogdance lodowisko jest odkryte, a ja nie lubię moknąć:-) Obiecuję sobie, że spróbuję, ale bagaż przeszłości mi przeszkadza:-)

    Paula: Mam podobnie:-) Junior jak na razie orzekł, ze "To lodowisko należny ZAMKNĄĆ!", bo ciągle się przewracał;-) Mam jednak nadzieje, że od razu się nie podda i jeszcze pojeździmy razem:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. The photos are very nice, it must had been a funny moment, no?

    Regards

    OdpowiedzUsuń
  12. Unas fotos muy divertidas! Patinar es estupendo!
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sergio: I think it is a nice sport, but not exactly for me - yet;-)

    Elena: Gracias:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. PS W weekend przełamię swój strach związany z lodowiskiem:D! Powiedziałam sobie, że muszę nauczyć się jeździć na łyżwach, a co!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jar of cherry jam: Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)