Kameleoniada

wtorek, 22 maja 2012

Matka idealna

W majowym wydaniu Wysokich Obcasów przeczytałam wywiad z Markiem Raczkowskim. Wywiad niezwykły i jednocześnie sprawiający  wrażenie bardzo prawdziwego. Rysownik opowiada o swoim dzieciństwie, rodzinie, pasjach. Świetnie się bawiłam przy lekturze tych wspomnień. Jeśli gdzieś dorwiecie majowe WO, polecam!

"Miałem takie poczucie, że nic złego mnie nie może spotkać, bo mama przyjdzie i wszystkich natłucze." - zastanawiam się, czy przypadkiem Junior nie myśli podobnie?;-)


http://raczkowski.soup.io/

10 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że mój Starszy na pewno tak myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to zdjęcie pasuje do tego co napisałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matka,

    jest tylko jedna!

    Chodziłam z moimi dziećmi i wychodziłam. Piękne i mądre. Tak jestem dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ta matczyna zaciekłość nie dotyczy tylko mnie;-) No i grunt, ze masz rezultaty. Tego się będę trzymała!

      Usuń
  4. to dobrze, że tak myśli, bezgraniczne zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trudno podołać jego wymaganiom i wyobrażeniom, ale robię co mogę;-)

      Usuń
  5. zdjęcie...powoduje ciepło na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)