Kameleoniada

czwartek, 28 czerwca 2012

Ahoj przygodo!

"...Potrzeba podróży to tajemnicza siła. Pragnienie wyjazdu ogarnia mnie tak samo mocno, jak chęć pozostania w domu. Kiedy podróżuję, myślę o domu i o tym co on oznacza. W domu marzę o nocnych pociągach w szarym świetle Starej Europy czy otwieraniu okiennic na budzącą się Florencję..."

Frances Mayes "Rok w podróży. Dziennik pasjonatki"

Jutro zakończenie roku szkolnego. Dzień, który formalnie wyznacza mi początek wakacji, pomimo, ze prawdziwy urlop dopiero za kilka tygodni. Dla wszystkich Was, którzy wyjeżdżacie - szerokiej drogi, udanego wakacjowania:-)!

Już chyba ostatnie migawki ze Sztokholmu. Pierwsze zdjęcie - moje ulubione z tamtej podróży.















Wszystkim tym, którzy mają przed sobą wakacyjną podróż, życzę takich właśnie dworców, lotnisk portów ...:


14 komentarzy:

  1. Tak, wakacje, Twoje wspomnienie napawa mnie ochotą wyruszenia, już, już

    ale muszę zaczekać do sierpnia, więc jeszcze kilka dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój urlop dopiero pod koniec lipca. Przede mną trudny tydzień. Jeśli przetrwam, wskoczę od razu w letni nastrój:-)

      Usuń
  2. ja w tym roku o wakacjach moge zapomniec...Duzy zaczyna je za to 9 lipca i wyjezdza do dziadkow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wyjazd Dużego, to takie połowiczne wakacje dla Was;-) Zawsze trochę oddechu:-)

      Usuń
  3. cudowne zdjęcia u Ciebie i świetny cytat, ja nie myślę na wyjeździe o powrocie, tylko żeby jak najwięcej złapać chwil tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) A ja zawsze jestem trochę rozdarta, ale tylko na początku:-) Po tygodniu już mi się nie chce wracać (zazwyczaj), tak jakoś mam...

      Usuń
  4. haha pierwsze rzeczywiscie urocze! a 'pańcio i jego pośladki(pomnik)' to tez super ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Naprawdę je lubię. Nie wiem nawet do końca dlaczego. "Pańcio" był chyba pstryknięty przes Sławoja, teraz tak sobie myślę... Może Sławoj mnie nie pozwie:-)?

      Usuń
  5. Nasze dzieci już w następnym tygodniu wyjeżdżają.
    A my z nimi spędzamy sierpień.
    Polskie wakacje, polskie drogi, polskie góry i oczywiście polskie morze.
    Uroczy Sztokholm :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawcie się dobrze! Ja mam tylko dwa tygodnie urlopu, ale i tak cieszę się nieziemsko:-)

      Usuń
  6. Sztokholm wydaje się bardzo dobrym miejscem na wakacyjną podróż. Dziękuję, że zabrałaś mnie tam wirtualnie.
    Udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do usług:-) Tobie również cudownego wypoczynku!

      Usuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)