Kameleoniada

środa, 13 czerwca 2012

Przeprawa

Cieszę się, że chciałyście się podzielić historiami genezy Waszych blogów. Dziękuję.
Ja zaczęłam blogować za sprawą Przyjaciółki Sąsiadki. Również wielkie dzięki!:-) Blogowanie pomaga mi uporządkować myśli (i zdjęcia;-)). I choć mój blog nie jest typowym "pamiętnikiem", to jednak w pewien sposób zastąpił mi pisany od lat tradycyjny pamiętnik.

 ***
Tymczasem zapraszam Was na analogową, promową przeprawę przez Odrę. Taka oto niespodzianka czekała mnie podczas niedawnej podróży służbowej. Zapewniam, że wprowadzenie auta na maleńki prom nie należy do najłatwiejszych zadań. Dlatego pozdrawiam Panów obsługujących ów wodną maszynę.

PS. Kibicowałam. Dumna jestem z poziomu naszej drużyny:-)


Prawdopodobnie była to moja ostatnia przeprawa tą drogą, ponieważ nieopodal budowany jest most.



A Krasule spokojnie zajadają sobie trawkę - całkiem nie daleko.

7 komentarzy:

  1. Ooo, nie wypowiedziałam się o powodach założenia bloga, ale to głownie zdjęcia (fotografia), poszukiwanie inspiracji, ciekawych miejsc.
    Wirtualne spotkanie towarzyskie:-)
    Ciekawa praca jeśli oferuje takie podróże krajobrazowe, i jeszcze pogoda dopisała:-))
    Tak można pracować.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w tym jest, i wciąga :), a przedostanie zdjęcie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to blogowanie jest jak narkotyk-uzaleznia:)
    kibicowalam i ja...po dwoch meczach wrocila mi wiara w polska reprezentacje...choc moze to za wczesnie powiedziane...
    piekne te odrzanskie migawki

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili pomyślałam, że to znana mi przeprawa na Odrze w Brzegu Dolnym ;-)
    Przeprawiałam się dotąd tylko z rowerem. Wyobrażam sobie, że wjechanie na to samochodem to nie takak prosta sprawa.
    Ja też kibicowałam i byłam dumna :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie płynęłam promem;( Bardzo podobają mi się dwa ostatnie zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :):):) Cała przyjemność po mojej stronie:)

    Ja zgadzam się z ѕcнσкσℓαdє - blogowanie uzależnia:) Jestem uzależniona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiechy posyłam i też jestem dumna, dałam się wciągnąć w to szaleństwo kopane

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)