Kameleoniada

niedziela, 19 sierpnia 2012

Przestrzeń

Moje tegoroczne okulary przeciwsłoneczne cross process'ują rzeczywistość. Nad słonecznymi porankami rozpościera się więc turkusowy błękit. A wszystko dzięki dwóm  niedużym szkiełkom:-)
Takiej właśnie barwy świat miałam przed oczami podczas naszej wędrówki na Halę Miziową.

To miała być krótka trasa, taka na rozgrzewkę:-)




Gdybym wiedziała, że czeka nas 14 km wędrówka, wzięłabym inne buty!


Bardo wysoka temperatura nie pomagała w spokojnej wędrówce.




Następnym razem osobiście przeanalizuje trasę:-)

Za to widoki - bezcenne!


Przewyższenie trasy - ok. 0.5km.


Pęcherze na stopach leczyłam tydzień!

Były momenty ekscytacji i zwątpienia. Mimo wszystko daliśmy radę!

A to szczegółowa mapa naszej trasy:-)

23 komentarze:

  1. Pięknie! Musimy tam kiedyś pojechać!

    [Dziś wróciłam znad morza i jednak góry to góry, nie wytrzymałabym tam do jutra czyli dni 4, ja muszę bardzo czynnie wypoczywać.]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam:-)

      [A ja bym morzem nie pogardziła, nawet 4 dniowym:-)]

      Usuń
  2. Beskidy są przepiękne, dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dusza dziecka z gór, się wyrywa ...
    Pięknie, oj!
    Kolory kosmiczne i biedne biedne stópki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Już bym chciała wracać, ale w innych butach:-)

      Usuń
  4. piękne klimaty, zatęskniłam za górami, połoniną...nie narzekaj na 14 km, ja jako trzylatka przeszłam jednorazowo 30 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 14km nie brzmi strasznie, ale moje sportowe baleriny zmasakrowały mi stopy:-( Panowie również nie byli przygotowani. Wyruszyli w skarpetkach, nie pomagało zakładanie, ani zdejmowanie skarpetek... I w ten sposób rodzą się historie do opowiedzenia przy ognisku;-)

      Usuń
    2. i jest o czym wspominać przez następne dziesiątki lat ;), w pięknym miejscu byliśmy, aż chce się wierzyć, że są puste szlaki ;)

      Usuń
  5. Cross jest rewelacyjny, uwielbiam go. A widoki - bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny widok dla oka.
    Znajomy - jakieś 20-25lat temu tydzień w tydzień wraz z Rodzicami przemierzałam szlaki Beskidów:-)
    Moje tereny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zachęcać nie muszę:-)? Mogę jedynie pozazdrościć, bo czuję niedosyt i takie wędrówki tydzień w tydzień brzmią bardzo kusząco.

      Usuń
    2. Teraz na to patrzę z nostalgią, ale wówczas te wyjścia w góry nie zawsze mi odpowiadały. Młodzieńczy bunt.

      Pozdrawia góralka niskopienna:-)

      Usuń
  7. Beskidy... oglądając te zdjęcia, można przenieść się mentalnie tam, hen...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))) Ja przenoszę się za każdym razem:-)))

      Usuń
  8. piekne kolory, piekne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Przyroda jest niesamowita.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. :-) Też tak uważam. Szczerze polecam Beskid Żywiecki!

      Usuń
  10. PRZEPIĘKNE fotki. Oglądam od góry do dołu i od dołu do góry już chyba 10. raz. Jeszcze tu trochę zostanę :) Pozdrawiam serdeczne. Aaa no i fotki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo mi miło:-)
      Pozwoliłam sobie zajrzeć również do Ciebie i uprzedzam, że będę zaglądać!:-)

      Usuń
    2. I niech tak właśnie będzie ;)

      Usuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)