Kameleoniada

piątek, 17 sierpnia 2012

Wyróżnienie

Czekoladka wytypowała mnie do zabawy "czego o mnie nie wiecie". Dziękuję:-) Ale ćwieka mi nabiłaś!



Czy jest jeszcze coś czego o sobie nie napisałam? Czy mogę czymś zaskoczyć? Jeśli się powtarzam - przepraszam!

1. Jestem leniwa.
2. Szybko się irytuję.
3. Łatwo nawiązuję kontakty, ale rzadko się zaprzyjaźniam.
4. Kiedyś wypadłam z autobusu:-)
5. Lubię sobie pospać.
6. Uwielbiam torebki (nawet buty tak mnie nie kręcą:-)).
7. Właściwie ciągle marzę:-)

Z nominowaniem 10 blogów mam problem. Dlatego wybaczcie, że nie podam dalej. Każdy blog jest inny i każdy na swój sposób niezwykły, dlatego jeśli chciałybyście się ze mną podzielić swoimi "tajemnicami", po prostu napiszcie:-)


14 komentarzy:

  1. gratuluję i bardzo podoba mi się to, co o sobie napisałaś ;), pod większością mogłabym się podpisać (z wyjątkiem torebek, które mnie kompletnie nie kręcą i pkt 1, zamieniłabym raczej na subtelniejsze - bywam ;)
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) niestety u mnie musi pozostać "jestem" - przynajmniej na razie:-)

      Usuń

  2. cala przajemnosc po mojej stronie:*
    wypadlas z autobusu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem, wypadłam - uderzyłam głową w asfalt. Miałam ogromną śliwę na czole i rękę na temblaku. Czasami przydarzają mi się takie dziwne historie:-)

      Usuń
  3. ja kiedyś brałam udział w zabawie "napisz ciekawostki o sobie" - nie pamiętam ile miało być:) - czyli mniej więcej to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba nawet mnie wytypowałaś, ale ja tego wtedy chyba nie doczytałam:-) Gapa ze mnie...

      Usuń
  4. Okazuje się, że mamy kilka cech wspólnych 8)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgaduję, że od czasu do czasu zdarza Ci się wypaść z autobusu;-)?

      Usuń
  5. Numer 2 to cała ja, walczę z tym i walczę i nic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypadłaś z autobusu? Najważniejsze, że jesteś, i też mnie kręcą torebki... właśnie czekam na maszynę i mam zamiar uszyć sobie sama... taką wymarzoną. No

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z autobusu wypadłam kilka lat temu. Nie był pędzący, poza tym podobno "złego diabli...";-)
      Ja szyję ręcznie. Na razie nie mam maszyny. Ale kto wie co przyniesie przyszłość:-) Fajnie, że też szyjesz:-)

      Usuń
  7. gratuluję wyróżnienia pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)