Kameleoniada

niedziela, 25 sierpnia 2013

niepokój stłumiony

"Przy sąsiednich stolikach młodzi warszawiacy robią rzeczy dziwne:
 - Co oni robią - pyta mistrz.
A ktoś, nie wiadomo kto, może ktoś siedzący przy stoliku obok, ten odwrócony plecami do mistrza, ten mężczyzna w chustce na głowie albo ktoś siedzący w głowie mistrza, odpowiada:
 - Oni fotografują swoimi telefonami swoje piwa, swoje butelki i puszki red bulla, swoje posiłki, siebie nawzajem przy konsumpcji piwa, red bulla, frytek i kebabów, a potem ci fotografujący oddają swoim partnerom czy partnerkom te telefony i sami są fotografowani ze swoim piwem, red bull'em, frytkami, a następnie przy pomocy tych telefonów wysyłają zdjęcia piwa, red bulla i kebabów swoim nieobecnym przyjaciołom, którzy przysyłają zdjęcia swoich piw i kebabów w zamian. A potem wszyscy zainteresowani zamieszczają te zdjęcia frytek i kebabów na swoich blogach, fotoblogach, czy czym tam. A potem piszą do tego niezliczoną ilość komentarzy.
 - Co to się musi dziać, kiedy idą do toalety? - chichocze mistrz."
M. Świetlicki "Trzynaście"

9 komentarzy:

  1. Nie dalej jak przed godziną kuzynka przysłała mi zdjęcie spożywanego w bardzo klimatycznym miejscu piwka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D Ten fragment książki rozbawił mnie maksymalnie. Od razu odniosłam to do siebie.

      Usuń
  2. he he pamiętam ten fragment:)
    Choroba wszystkich użytkowników smartfonów i instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To smutne, ale tak wygląda życie w wielkich miastach. Jak to kiedys powiedział mój znajomy- jak cię nie ma FB to jakby cię wcale nie było. Och, więc mnie nie ma. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dźwigam ten aparat :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu pomyślałam o sobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. :-) Takie życie, a i my ludzie - "tacy";-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie fotografowanie, o którym pisze Świetlicki to już nie uważność, to już nie magia fotografowania. Ja się do tego nurtu nie piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne jest wiele odcieni tego typu fotografii. Mam jednak wrażenie, że wymieniamy pamięć na migawki. Trochę to przerażające, ale po części usprawiedliwione - z różnych powodów...:-).

      Usuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)