Kameleoniada

niedziela, 29 września 2013

Jesień powoli się kończy...

"Jesień powoli się kończy, a zaczyna się zima." - to tytuł posta rekomendowany przez Juniora:-).
Pierwszy etap jesieni rzeczywiście dobiega już końca. Niedługo przygasną płomienie ognisk i zapach ciepłego dymu ustąpi zapachowi chłodnego wiatru. Taka jest odwieczna kolej zdarzeń. 
Na stołach na dobre zagościła już herbata z sokiem malinowym, w szafie pojawiły się ponownie wełniane skarpety. Czekam na długie wieczory z grzanym winem w dłoni, książką lub rozmową. 
I niech czas płynie, bo mimo wszystko, nadzwyczaj misternie zaprojektowano ten świat.







12 komentarzy:

  1. Ja uważam, iż jesień jeszcze się nie kończy, wręcz przeciwnie, trwa a w noektórych miejscach jeszcze na dobre nie zagościła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Moje dziecko zdąża jednak mentalnie ku Bożemu Narodzeniu;-D!

      Usuń
  2. poproszę nie zaczynać zimy, jeszcze nie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zamierzam. Mam nawet zamiar powrócić do wspomnień wakacyjnych:-).

      Usuń
  3. ogniska czar :D kiełbaski mniam mniam :) bardzo jesiennie milusio :) ja tam liczę,że jeszcze złota ciepła jesień zagości na dłużej, pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się trzymajmy!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. ja tę listopadową też lubię :)
    Przybliża Nas do grudnia, a potem do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mnie zaniepokoiło ten tytuł posta ;) Dla mnie taka jesień z prawdziwego dopiero się zaczyna. Nie poganiajmy tak czasu i pór roku. Chwilo trwaj :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję na piękną złotą jesień (chociaż dzisiaj w drodze do pracy porządnie zmarzłam), a więc "chwilo...":-)!

      Usuń
  6. Trochę jeszcze zostało jesieni.. właśnie zaczęła się przemiana na czerwień i złoto. Zimno jednak jak "sto bandytów" cokolwiek to znaczy, ale tak mawiała moja babcia.
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej świeciło słońce. Chyba braku światła obawiam się najbardziej.
      Powiedzenia o bandytach nie znałam, ale podoba mi się:-). Polubiłabym Twoją babcię na pewno!

      Usuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)