Kameleoniada

wtorek, 16 grudnia 2014

Przegląd świątecznego kina cz.1.

Udziela Wam się świąteczny nastrój? Mnie jakoś nie bardzo, dlatego rozpoczynam przegląd świątecznego kina.

Na pierwszy ogień proponuję niegasnący romans "Bridget Jones's Diary" w pakiecie z "Bridget Jones: The Edge of Reason". Dlaczego oglądam ten film?

Bo niezmiennie mnie bawi i wzrusza,

bo Collin...,

bo obciachowe sweterki,

oraz kobieta "z krwi i kości",

ponieważ też kiedyś pisałam pamiętnik.

Ach te sweterki...;-)
A Wy, jakie kino proponujecie na święta?


10 komentarzy:

  1. Love Actually , The Holiday, Zły Mikołaj, Święta Last Minute,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąt last minute - nie znam. Do nadrobienia!

      Usuń
  2. Rodzinny dom wariatów
    Listy do M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinnego domu wariatów nie widziałam. Do nadrobienia.

      Usuń
  3. hi hi a ja tradycyjnie KEVIN SAM W DOMU oraz W NOWYM JORKU :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Kevina poraz pierwszy w tym roku widziałam:-).

      Usuń
    2. pierwszy raz? i jak Ci się podobał?

      Usuń
    3. paranoid android Nie żartuję - serio, serio!

      Usuń
    4. schocolla Taki "filmik":-)

      Usuń

Miło mi będzie poznać Twoją opinię:-)
It would be very nice to know your opinion:-)